tsv

March recap

• Publisert: 01.04.2016, 09:58
  • Kategori: recap
  • Mars har vært en stressende måned, mye tårer og mye glede. Mars har ikke vært min favoritt måned til nå. Jeg har vært veldig stresset, blødd neseblod og ja. Men det har ikke bare vært nedtur da. Tenkte å vise dere mine favoritt øyeblikk fra mars.

05.03.2016:
    Dette var den første klasse kvelden klassen hadde. Var kjempe koselig selv om det bare var halvparten som møtte opp. Slik er det alltid i en klasse, noen vil ikke bruke tiden sin på klassen. Men det er jo helt greit, vi som var der hadde det superkoselig.

11.03.2016:
    Klassen var i byen for å ta bilder til en streetart oppgave. Jeg, Andrine, Stine, Vilde og ei jente vi har på hospitering hver fredag Christine var først i byen før vi skulle starte. Det skulle være en festival den helgen så var masse tilbud i byen, og jeg kjøpte bigbite for 20kr med ost og skinke som er min favoritt (det var en bigbite palle midt i byen) Turen hjem fikk jeg latterkrampe pga Stine, jeg klarte seriøst ikke stoppe så jeg hadde latterkrampe i 10 min i strekk ca.

18.03.2016:
    Siste dagen før påskeferie. Jeg og Vegard dro på påskeegg jakt om morgenen, vi fant 7 egg!! Jeg husker hvor gøy vi hadde det på den lille jakten vår. Vi delte ut eggene til folk i klassen og i matfriminuttet fikk vi godteri for eggene.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så har jeg jo vært på masse hytteturer, øvelseskjørt utrolig mye denne måneden. Har også vært sammen med Petter, Heidi og Julianne i ferien. Spilt favoritt brettspillet monopoly. Har vært koselig!

• Publisert: 01.04.2016, 09:58
  • 4 kommentarer
  • February recap

• Publisert: 01.03.2016, 11:00
  • Kategori: recap
  • Jeg tenkte å ha oppsumering i slutten av hver måned, ideen fikk jeg fra Leandra (leaduvet.blogg.no) hun brukte å ha det før og det var noe jeg elsket å lese. Februar har vært en fin måned, har vært sosial. Den har også vært en skolemåned med masse oppgaver, prøver osv. Har lært ganske mye denne måneden, ikke bare på skolen, men ellers også. Her er mine favoritt øyeblikk:

12.02.16: På skolen tok jeg bildene av Andrine, jeg var veldig spent og fikk prøvd meg på akkurat hva jeg ville siden det var en helt fri oppgave. Denne dagen hadde også lillesøster bursdag, så på kvelden var hele nærmeste familie til mamma å spiste taco og kaker.

14.02.16: Jeg skrev aldri om valentinsdagen på bloggen, men da dro jeg og Petter først til han å spiste favorittmaten min som han lager "Petter spesial" kaller jeg det. Jeg fikk roser, en vase og sjokolade av han. Etter det så vi litt serie helt til klokken nærmet seg kino tid, vi dro til byen å så deadpool på kino. Var en ganske bra film, da vi skulle dra hjem hadde nøkkelhullet på bilen frøset fast så vi fikk ikke låst opp. Det endte med at jeg måtte klatre inn gjennom bagasjerommet, gjennom det lille hullet i midten som man kan ta frem om dere skjønner. Ble en minnerik dag etter den hendelsen.

19.02.16: Kvelden jeg hadde gledet meg veldig til, jeg, Stine, Andrine og Vilde skulle på how to be single. Desverre ble Vilde syk og Andrine kunne ikke komme likevell. Men var en kjempe koselig kveld sammen med Stine, vi dro på Bikbok å handlet litt klær så var det å vente i 2 timer til filmen startet. Den var veldig bra!

20.02.16: Denne dagen tok Andrine bilder av meg til fordypnings oppgaven, syns de ble kjempe bra. Etter skolen var det endelig vinterferie, Petter hentet meg så dro vi til han og ventet på at pappa skulle hente meg. Da jeg kom hjem ble det et evig styr med å få ut flokene i håret, så var det rett til Lovise på jentekveld.

24.02.16: Jente tur med mamma til byen, vi dro ut å spiste, shoppet å så på tapet. Var veldig koselig.

26.02.16: Da dro jeg på fjelltur sammen med Petter og kompisen, var kjempe gøy. Etter fjellturen kjøpte Petter pizza som vi spiste mens vi så på film også var det lalletid rundt halv 11 tiden.

28.02.16: Brettspill og grilling med familien, var koselig å kunne gjøre noe sammen på en søndag. Syns også det var veldig greit at vi kunne gjøre det hjemme, fikk faktisk en liten hyttefølelse av denne dagen.